Bij een broek zit aan de binnenkant de naad naar buiten, en aan de buitenkant naar binnen. Waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Een naad aan de buitenkant, daar kan je aan blijven haken. Daat bij aan de buitenkant van je benen binnen. Echter, een naar schuurt er in je kruis als je daar de naad binnenin hebt. Dus zit de naad daar wel aan de buitenkant. Tevens is daar het risico van ergens aan blijven haken (Struiken ed) niet zo hoog.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Je moet hierbij weten dat spijkerbroeken ontwikkeld zijn om zo sterk mogelijke broeken te creeren)