Ik kwam er achter dat in een zwart t shirt deovlekken zitten ( terwijl ik eerst altijd mijn shirt uit doe als ik deo gebruik) hoe krijg ik dat eruit?

de wasmachine heeft het ook niet verholpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een deovlekkenschaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol wat? eruit knippen:P?

Het beste antwoord

Met natte doek met de hand afnemen; ook al heeft de wasmachine niet geholpen, dit helpt vaak wel omdat je één op één de vlek aanpakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het deppen met schoonmaakazijn en daarna normaal wassen.

http://www.bretonsestrepen.nl, de online winkel voor dames, heren en kinderkleding met leuke streepjes