Wat voor schoenen zorgen dat je benen slanker lijken?

Als ik pumps aanheb lijk ik langer, m'n benen lijken langer en ik lijk slanker. Wat voor schoenen kan ik in de winter aan? Korte laarsjes of juist lange? Uggs of juis wat strakker?

Toegevoegd na 3 minuten:
*correctie: dat je benen langer lijken/dat je zelf slanker lijkt.

Toegevoegd na 1 uur:
Perongeluk bij reacties gezet: Bedankt voor jullie reacties! Heb juist dikke dijen en brede heupen, mijn onderbenen vallen mee en van boven ben ik slank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Het beste antwoord

In de winter kan je voor korte enkellaarsjes gaan met een hoge hak. Als je een broek/panty in dezelfde kleur als je schoenen kiest, lijken je benen nog langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Strak en met zoveel mogelijk hak,
hoge of lage laarzen maakt niet uit.
Eventueel een (spijker)broek helemaal over de laarzen kan ook, dan wordt de beenlijn ook langer.

Alles behalve Uggs dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je benen langer lijken door pumps lijkt het mij duidelijk dat je voor korte laarsjes moet gaan. Als je dikke kuiten hebt, worden die door lange laarzen extra benadrukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet vooral geen schoenen met een bandje over je voet of om je enkel dragen. Je ziet het zelf al bij pumps: die hebben een elegant model en daarom zie jij er ook elegant uit. Kies voor schoenen of laarzen met een vrije hak, dus niet het sleemodel dat nu zo in is. Door die hak lijk je niet alleen slanker, maar je gaat er ook eleganter door lopen, vrouwelijker, en dat is toch precies wat je zoekt. Als je hakken draagt dan lijk je niet alleen langer, maar je bent ook echt langer. Daardoor ziet de hele lijn van je lichaam er slanker uit. Kies dus ook voor elegante laarzen en niet voor een lomp model met een bontrandje, want dat maakt je juist weer dikker ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of je dit vraagt omdat je (vindt dat je) dikke benen hebt, maar anders helpt dit denk ik wel:
wat nu erg in is, zijn enkellaarsjes die niet aansluiten aan de onderkant van je been. doordat het dus wat wijder zit en niet aansluit, benadrukt dit je benen niet.

verder helpen hoge hakken je altijd slanker te lijken. ik heb zelf de ervaring dat als ik lage schoenen aanheb, dat ik slanker lijk dan als ik (zichtbare, dus niet onder mijn broek) lange laarzen aanheb. dat komt denk ik doordat lange laarzen je lengte afbreken door de horizontale lijn die ontstaat halverwege je broek of maillot als scheiding van je laars en je kleding.
daarom raad ik je aan om lage schoenen te dragen en het liefst met een (hoge) hak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geen uggs. De laarzen zijn wat breder waardoor ze een mooi afkledend effect hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt juist het tegenovergestelde..
Dus nooit Uggs, die zijn heel dik en lomp en bovendien zeer onelegant en deze winter weer helemaal uit.
Voor de prijs van de Uggs die je niet koopt koop je een paar hoge laarzen met hakken, en een paar lage laarzen met hakken.
Als je korte laarzen met hakken in de kleur van je broek draagt lijken je benen dus mooi lang en slank. Alles in een kleur met een hak is altijd mooier dan een contrasterende laarskleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geen uggs? dan zie je juist niet (dat zeg jij), dat je geen mooie benen hebt want dat zit niet strak en het zit ook nog eens lekker en het is heel warm!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk nog eens goed naar mensen met dikkere benen die uggs dragen........Dat maakt juist veel dikker.
Dit probleem heb ik ook altijd! Schoenen met een hakken zorgen altijd voor langere en slankere benen! Uggs kan eventueel wel maar dan wel de korte! Hier wat links met leuke schoenen die je benen slanker laten lijken:

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001056396/Laars met sleehak.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-laarzen

http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/snowboots-warme-laarzen/replay-laarzen/C21_1A2_AC6_553700/?KW1=45681&PRmin=20&PRmax=240&KAPRmin=2000&KAPRmax=24000&F=19,1,2,4,17&PI=3&SM=0

http://www.zalando.nl/guess-lea-plateaulaarzen-bruin-gu111c018-917.html

Online shopsites met de mooiste schoenen:
~ http:/zalando.nl
~ http:/vanharen.nl
~ http:/ www.wehkamp.nl

Tips wat de schoenen MOETEN hebben om je benen slanker te laten lijken:

~ Een hak (mensen gaan daarna kijken inplaats van naar je benen & je lijkt langer en dus ook dunner)

~ Een rand (ook omdat mensen daar naar kijken ipv naar jou benen!

~ Ze moeten aan de bovenkant strak zitten! Dat sluit veel beter aan!

Succes,
Kusz van mij...