Ik heb kroeshaar.Ik stijl mn haar iedere dag maar bestaat er een product dat als ik naar buiten ga,dat het mooi stijl blijft en nietweer gaat krullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (5)

Dat is altijd lastig, is ook een van de redenen dat ik mijn haar niet meer stijl. Er zijn vast wel producten waar ik niets van weet. Maar ik zou zeggen: haarlak? Desnoods tussen het stijlen door. (Dus eerst haarlak, dan stijlen). Lijkt me niet heel gezond voor je haar, maar dat is elke dag stijlen sowieso niet! Anders misschien een muts opdoen als je naar buiten gaat? (onderweg naar school of werk ofzo).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een relaxer gebruiken! Raad ik wel aan door een afro kapper te laten doen en niet zelf..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lastig, vooral als het vochtig is buiten. Sowieso bij het stijlen altijd eerst mousse of andere versteviging/bescherming gebruiken. Ook zou ik iets van een serum gebruiken voor het stijlen. Je kan er daarna goede sterke haarlak in spuiten, maar of dit nu zo fijn is en of het dan blijft zitten weet ik niet. Je kan het laten ontkroezen, maar dat is erg agressief spul, dat raad ik je dan ook niet aan.
Stap eens bij een kapperswinkeltje binnen, misschien hebben ze een product wat haar langer stijl houd na het stijlen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een heel bekend en herkenbaar probleem. Beste is als het regent je sjaal/das over je hoofd te trekken. Tegenwoordig heb je van die grote ronden sjaals die ook nog heel leuk staan als je ze op die manier draagt.
Een dure oplossing is een keratine behandeling bij de kapper. Er worden op internet van die thuisbehandelingen verkocht, maar die werken niet zo goed als bij de kapper. Google er maar eens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik doe en wat heel goed werkt:

Ik heb ook kroeshaar en ik was m'n haar twee keer in de week. Dat doe ik door twee keer m'n haar te wassen met Andrélon Glad&Steil en dan de conditioner Glad&Steil. 's Avonds doe ik m'n haar in een vlecht zodat het er de volgende morgen niet zo springerig uitziet. 's Ochtends voordat ik weg ga doe ik er dan gewone haarlak door van het Kruidvat eigenmerk. Daarna nog één keer borstelen met de Franse slag en het zit de hele dag goed! Als je haarlak in doet, moet je wel gelijk met je hand over je haar wrijven om het te verspreiden. Zeker als je kroeshaar hebt, want dan staat je haar alle kanten op en komt de haarlak niet bij je onderste haren.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en ik kan je verzekeren: het helpt echt!