Vestje Yvon Jaspers 2009

Herkent iemand het gebreide vest (cremewit met donderrood en antraciet patroon, met kanten randen aan de mouw, die ik overigens achterwege zou laten)? Of heeft een vergelijkbaar patroon? Jammer genoeg kan ik geen plaatje bijvoegen... Ze droeg het vest in ieder geval in de aflevering van 11 oktober 2009, aan het eind.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

het vest is van Odd Molly (lise bonnet).

Daens in Utrecht verkoopt dit merk ook (Daens zit achter het stadhuis in Utrecht)

Toegevoegd na 18 minuten:
Odd Molly/Lise Bonnet (emailadres)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
super bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (3)

ik weet niet of je 't kunt terug zien op uitzending gemist. Maar vaak staat bij de aftiteling wel welke kleding waar vandaag komt. Mss heb je daar wat aan.

Toegevoegd na 27 seconden:
vandaag = vandaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur een mail naar boer zoekt vrouw, krijg je eerder antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij boer zoekt vrouw zijn verschillende items over de kleding van Yvon ze draagt veel van Lysgaard