Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

thuis lijk ik er normaal uit te zien, kom ik op school word mijn huid rood en vettig, hoe kan dat? wat is eraan toe doen?

Misschien komt het ook wel door het licht, maar thuis zie ik er heel anders uit dan op school, op school hebik vaak een rood hoofd en een vettige huid, of het lijkt zo in ieder geval.
Ik heb wel een vettige huid en doe er niet zo veel aan maar die rode kleur vind ik heel vervelend, ik draag verder geenmakeup op mn wangen maar wat is er aan te doen?
heel erg bedankt alvast..;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
773

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat ook als ik op school kom. Ik denk dat er heel erg weinig aan te doen is. Maar wat ik altijd doe is foundation dat helpt heel goed je ziet er dan niks meer van:). Gebruik wel een poeder foundation en geen crème want dat voelt heel erg zwaar aan ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk je thuis in badkamer licht? Badkamer licht is meestal wat geliger en lijkt je huid minder rood te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb juist als ik de deur uit ga heb ik enorme droge huid en droog haar vooral dat ligt aan de luchtvochtigheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen komen door stress of spanningen op school; heb dit zelf ervaren en ook bij klasgenoten gezien destijds. Zodra we buiten school kwamen werd het alweer minder.
Misschien heb je hier iets aan, succes in elk geval, het is inderdaad niet zo leuk

Toegevoegd na 4 minuten:
kleine toevoeging; de luchtvochtigheid op scholen is vaak erg laag, met name in de winter als de cv staat te loeien; dit zou ook iets kunnen doen.
In het geval van stress/spanning; letterlijk ontspannen en zorgen dat je je schouders en nek rustig houdt. Zo houd je je bloedstroom naar je hoofd rustig.
In het geval van cv; geen idee :) sorry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding