Heb murrays maar hoe krijg ik dit er elke dag GEZOND uit?

?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de toelichting van je vraag verwoord je letterlijk mijn gedachte
Ritsuka
12 jaar geleden
wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat spul moet je toch juist NIET iedere dag verwijderen? En als dat al moeite kost, dan gebruik je veel te veel.

Antwoorden (2)

Mijn zoon gebruikte dit een aantal jaren geleden ook. De enige manier waarop het er uitging was met dregt afwasmiddel te wassen. Zijn haardos is nu, zo'n 8 jaar later nog steeds volledig dus is dit een goede, goedkope en snelle oplossing. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar in afwasmiddel zit te veel ontvet spul in dus dat is niet goed voor je haar!
amc
12 jaar geleden
Dreft of waspoeder wordt nog wel eens aangeraden, maar niet doen. Het is zo slecht voor je haar en geeft een grote kans op het bevorderen van roos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muaythai: vette troep in je haren smeren
en waarschijnlijk veel te veel,
is dat zo goed voor je haren?
Gebruik gewoon cremespoeling. Maakt niet uit welk merk.
Misschien kan je ook gewoon wat minder gebruiken? Het is nu eenmaal ontzettend vet. gebruik daarom ook shampoo tegen vet haar. Die van Guhl of Elvive zijn goed ontvettend. Je kunt ook bij de winkel waar je Murrays gekocht hebt eens vragen wat zij ervoor aanraden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Er wordt altijd aangeraden om van Murrays niet meer te gebruiken dan een vingerlik. Even warm wrijven tussen de handpalmen en dan knijpend in het haar verwerken. Om uit te wassen is er ook bijv. Murray's Lucky-13 Royal Flush shampoo, op basis van soja. deze is speciaal ontwikkeld om pommades uit te wassen.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede reactie en zal het zeker proberen bedankt ;)