Skinny jeans te lang, naar binnen omplooien?

kleermaker is geen optie in dit geval!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het niet al teveel centimeters zijn zou ik het naar buiten doen. Zie je nu ook veel op straat. Naar binnen tekent zich af. Als het teveel centimeters zijn moet je het afknippen en zelf een zoompje maken. Houd rekening met iets krimp.

Als het een tijdelijke oplossing moet zijn kan je hem idd naar binnen vouwen. Ik doe dan vaak een haar speldje of sluitspeld erop om ervoor te zorgen dat hij niet naar beneden rolt. Voor lange termijn zou ik zoeken naar iemand in je kenniskring met een naaimachine. Die kan dit zo even voor je inkorten.

Of laarzen erover dragen.

naaimachine is helemaal niet nodig! bij fourniturenwinkels en op de markt is een instrijkbaar plakband te koop, speciaal om zomen vast te plakken. zoom omvouwen, plakband erin, perslap en strijkbout erop... klaar!

Bij mij was dat ook! Maar hij was bij mij ook iets in de breedte te breed. Ik heb hem op 90 graden gewassen, en het hielp. Ik pas hem nu wel. één nadeel: Je broek wordt ietsjes minder mooi

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100