Skinny jeans te lang, naar binnen omplooien?

kleermaker is geen optie in dit geval!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (5)

Als het niet al teveel centimeters zijn zou ik het naar buiten doen. Zie je nu ook veel op straat. Naar binnen tekent zich af. Als het teveel centimeters zijn moet je het afknippen en zelf een zoompje maken. Houd rekening met iets krimp.
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Aftekenen is dat je van de buitenkant kan zien waar vanbinnen dat randje van je broek zit. Daar is de stof meestal dubbel en dat tekent zich dus af.
Ik vind dat skinny jeans nog steeds skinny eruit zien ook al sla je 5 cm naar buiten om. Maar ieder zijn smaak.
Als het een tijdelijke oplossing moet zijn kan je hem idd naar binnen vouwen. Ik doe dan vaak een haar speldje of sluitspeld erop om ervoor te zorgen dat hij niet naar beneden rolt.
Voor lange termijn zou ik zoeken naar iemand in je kenniskring met een naaimachine. Die kan dit zo even voor je inkorten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of laarzen erover dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naaimachine is helemaal niet nodig!
bij fourniturenwinkels en op de markt is een instrijkbaar plakband te koop, speciaal om zomen vast te plakken.
zoom omvouwen, plakband erin, perslap en strijkbout erop... klaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij was dat ook!
Maar hij was bij mij ook iets in de breedte te breed.
Ik heb hem op 90 graden gewassen, en het hielp.
Ik pas hem nu wel. één nadeel: Je broek wordt ietsjes minder mooi