Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Skinny jeans te lang, naar binnen omplooien?

kleermaker is geen optie in dit geval!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als het niet al teveel centimeters zijn zou ik het naar buiten doen. Zie je nu ook veel op straat. Naar binnen tekent zich af. Als het teveel centimeters zijn moet je het afknippen en zelf een zoompje maken. Houd rekening met iets krimp.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Aftekenen is dat je van de buitenkant kan zien waar vanbinnen dat randje van je broek zit. Daar is de stof meestal dubbel en dat tekent zich dus af.
Ik vind dat skinny jeans nog steeds skinny eruit zien ook al sla je 5 cm naar buiten om. Maar ieder zijn smaak.
Als het een tijdelijke oplossing moet zijn kan je hem idd naar binnen vouwen. Ik doe dan vaak een haar speldje of sluitspeld erop om ervoor te zorgen dat hij niet naar beneden rolt.
Voor lange termijn zou ik zoeken naar iemand in je kenniskring met een naaimachine. Die kan dit zo even voor je inkorten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of laarzen erover dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naaimachine is helemaal niet nodig!
bij fourniturenwinkels en op de markt is een instrijkbaar plakband te koop, speciaal om zomen vast te plakken.
zoom omvouwen, plakband erin, perslap en strijkbout erop... klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij was dat ook!
Maar hij was bij mij ook iets in de breedte te breed.
Ik heb hem op 90 graden gewassen, en het hielp.
Ik pas hem nu wel. één nadeel: Je broek wordt ietsjes minder mooi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding