Nee. Het is alleen maar slecht voor je tanden. Maar verder erg lekker. Verder zijn er geen claims.
Amadea
12 jaar geleden
Nee, het bevat voornamelijk suiker en noten ; beiden geen dingen waar puistjes er van onder de indruk zijn. En je krijgt ze er ook niet van.

Puitjes zijn en hormonenkwestie, ze gaan vanzelf weer over (al kan er van tijd tot tijd nog één de kop opsteken) en het enige dat helpt is je huid schoon houden zodat ze niet gaan ontsteken. Het enige 'anti-middel' is ook hormonen, en daarvoor moet je naar de huisarts. Maar nougat eten ; ach, als je dat lekker vindt, geniet er van. Met mate. Maar met je puisten doet het niks. Positief noch negatief.