hoe krijg je mooie lange nagels?

hee, ik heb een probleem ik kan mijn nagels niet laten groeien en als ze dan net een beetje lang zijn breken ze af wat moet ik doen om ze mooi en stevig te houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Mariandl granulaat is een wondermiddel, worden je nagels echt heel sterk van, verkrijgbaar bij de drogisterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein beetje stuk voor stuk gaan knippen je nagels zodat ze niet afbreken
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd knippen ipv vijlen en niet rond knippen maar recht. En niet iedereen heeft natuurlijk even sterke nagels..net als dik haar of dun haar..dus 'n goeie nagel versteviger erop.