Hoe krijg je de geur van rook uit je colbert??

Ik ben gister op stap gegaan in een goede colbert, hoe krijg je hier de geur van rook weer uit!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Het beste antwoord

in de badkamer hangen, als je gaat douchen wordt het kledingstuk in feite gestoomd.

en als het eens niet regent (komt helaas niet vaak genoeg wvoor in nederland :P ) kun je m even bespuiten met een kleding geur spray (zoals febreze of gewoon een goedkope variant is ook goed) en dan een tijdje buiten ophangen zodat de geur eruit kan waaien.

en je kunt m daarna ook nog ff strijken met een strijkspray
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Met een handwasje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hang hem te luchten in de buiten lucht of voor een openstaand raam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ophangen in de badkamer waar ook gedoucht zodat er veel vochtige lucht langs gaat, een dagje laten hangen en daarna goed laten drogen voordat hij weer de kast in gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar de stomerij brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De colbert op een kleerhanger boven en om een tafel te hangen. Op de tafel een schaaltje met azijn plaatsen en weg is de geur. (vooral geen parfum oid op spuiten want dan begint het echt te stinken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar uur in de vriezer helpt ook, liever buiten met nachtvorst maar helaas vriest het nu niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Robijn refresh er op spuiten en dan stomen in je badkamer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fébrèze! als je het zo typt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier een spuitbus textielverfrisser staan. Je colbert inspuiten en weg is de rooklucht!
Maar in de buitenlucht hangen is ook prima.