Een jack is een jas, maar een jas hoeft geen jack te zijn. Net zoals een mantel ook een soort jas is, maar niet alle jassen mantels zijn.
Een jack is een korte jas, zoals een spijkerjasje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je gelijk hebt! + 1
Een jack valt onder de categorie jassen. Een jack is een kort model jas en wordt vaak open gedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jack is een kort model jasje net als een kolbert een halflang model jas is maar beide zijn het jassen