Goed(koop) scheerapparaat voor lichaam en gezicht?

Ik zoek een scheerapparaat voor gezicht die kan trimmen en scheren, het liefst niet te duur. Heb niet echt een vast budget. Ik weet dat de vraag al eerder is gesteld maar daar worden alleen de (dure) braun's aanbevolen, ik wou weten of er nog een ander merk is of dat braun echt het best is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

je kunt hiervoor ook een tondeuse gebruiken, deze zijn vaak in de actie bij blokker en marskramer