Wat voor soort stoere kleding (spijkerbroeken) past bij vrouwen van 25 jaar en waar kan ik die kopen/bestellen?

Ik hou er van om er heel stoer uit te zien, om stoere spijkerbroeken te dragen.

Toegevoegd na 15 uur:
Op het internet, kan ik niet echt stoere spijkerbroeken bestellen voor vrouwen, stoere broeken bedoel ik mee, met diverse zakken, aparte spijkerbroeken en b.v. aparte zakken, en kapotte spijkerbroeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (8)

Bij men at work.
Daar hebben ze ook een dames afdeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je eens bij wehkamp kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar een strakkere broek met scheuren en gaten maar jlhet is nu juist in om onder de scheuren een soort nep broek dus opgevuld zodat je been toch niet te zien is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op bonprix.nl en neck.nl.
Heel veel variatie en er zit vast en zeker iets leuks voor jou bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shoeby fashion heeft best stoere kleding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.vuur-steen.nl misschien zit daar wat bij.
een eerlijke webwinkel, en goede service.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cool cat is ook een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De markt verkoopt veel van dat soort kleding.
En mijn favoriete webshop:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Spijkerbroeken-1-735-6-shop.htm kijk daar maar eens :) veel koopplezier...