Kun je nagels sneller laten groeien ? zie ook extra uitleg.

Ik heb vroeger altijd nagels gebeten. Maar dat ook heel ver dus nu heb ik een hele dikke witte rand en nog maar een klein stukje dat aan de vinger zelf vast zit. Kun je er voor zorgen dat je nagel weer vast groeit aan je vinger? En kun je je nagels sneller laten groeien? Ik vind mijn nagels zo namelijk heel erg lelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (6)

sneller groeien denk ik niet, je kunt ze wel sterker maken, met Mariandel granulaat heb ik goede resultaten, eventueel aanvullen met een nagelharder

Toegevoegd na 3 minuten:
Mariandel calcium magnesium granulaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat als je de nagels uit laat trekken deze als nieuw teruggroeien en dat de rand dan ook weer herstelt is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een drogist kun je tabletten kopen voor nagelgroei.
Skin, nails & hair van Solgar zijn fantastisch. Binnen 3 weken heb je al resultaat. Ook bij `De Tuinen`zijn dergelijke tabletten te koop. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn niet echt versnellende middelen voor nagelgroei.
Wel kun je bij een goede nagelstylist speciale kunstnagels laten aanbrengen die zorgen dat daaronder je nagel rustig kan groeien. De kunstnagel groeit steeds iets verder uit en wordt dan bijgewerkt, en na een tijdje heb je weer redelijke nagels.
Wel is het zo dat je de eerste tijd nog 'losse' bovenkanten zult hebben (dus bij de top van je vinger), omdat daar als je erg gebeten hebt, huid zit. Daar groeit de nagel niet aan vast. Laat je de nagel lang genoeg met rust, dan groeit het nagelbed (dus het deel waar je nagel echt vast zit) ook vanzelf weer wat verder uit - niet altijd zo ver als bij mensen die nooit gebeten hebben, maar wel verder dan het nu zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kunstnagels zijn funest voor je nagels, er moet van de bovenlaag afgevijld worden, zodat de nagel er slapper dan ooit onderuit komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
crea: klopt niet, dit zijn speciale kunstnagels. Je moet dus NIET van die zelfplakdingen gebruiken, maar naar een nagelstylist gaan die er ervaring mee heeft.
Eet een evenwichtige voeding van vitamine tekorten die ongezonde nagel aandoeningen zoals peeling, splitsing of broze nagels creëren, worden voorkomen.

Calcium helpt altijd. U kunt calcium uit een multi-vitamine of van een specifieke calcium supplement.

Het andere wat ik heb gevonden werkt echt goed is gelatine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt knoflook in stukjes hakken dan 1 week laten weken in doorzichtige nagellak en als je het elke avond op doet krijg je echt sterke nagel!!!

(ze verkopen het in amerika)