Wat doet een dermo roller en kan die zomaar thuis gebruikt worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

de dermaroller perforeert de huid gebruik je na het rollen een serum/ampul of masker gaat deze dieper in de huid.
En omdat je de huid perforeert wil het lichaam de huid herstellen en dat gebeurd door de aanmaak van collageen en elastine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je een Dermaroller?
Als we de website moeten geloven zorgt de dermaroller voor een strakke huid. Door de roller wordt er nieuw collageen en elastine aangemaakt. Voor betere uitleg kan je beter op de site kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de dermaroller is een alternatief voor scrubben, dus versnelt de huidvernieuwing, dit kan je niet zelf thuis doen, omdat je daar een cursus voor gevolgd moet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter eerst dit stukje even lezen, voordat je tot aanschaf over gaat!