Ontharen modellen hun gezicht?

Als ik naar make-up reclamefoto's kijk zie ik nooit dons op de wangen van de dames. Hebben ze dat niet of is het weggeretoucheerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Bij de een zie je het verschil omdat de een poeder op heeft, en de ander foundation.
Bij de ander heb je verschil vanwege het fotoshoppen.
Ik heb ook make-up foto's gezien waar je wel duidelijk haartjes ziet.

Foto's: Doutzen kroes met, en zonder make-up.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou toch bijna een persoonlijke inwonende visagist willen om er ook elke dag zo mooi uit te zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij heeft ze die nu ook

Andere antwoorden (2)

Dat is weggehaald met Photoshop. Elk pukkeltje en alle oneffenheden worden weggepoetst. Als je een model ziet zonder makeup hebben ze echt wel plekjes en dons op het gezicht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb wel eens foto's gezien van een catwalkshow, voordat ze in haar en makeup gingen. Sommige zagen er echt bleek uit, met dikke paarse wallen onder de ogen. Na de makeup er op smeren zagen ze er ineens stralend uit.

Er zijn wel sites van mensen die professioneel foto's bewerken. Daar kun je goed zien wat een verschil dat geeft.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou m'n gezicht niet eens hoeven ontharen.
Ik heb geen haar op m'n gezicht,zelfs geen dons.
Ook helemaal niets op armen en benen.
Is dat dan bijzonder?
Mijn moeder had dat ook.
Ik heb wel een spierwitte huid en rood( bruin) haar.
Misschien speelt dat een rol.
Voor mij zou Photoshop dus niet nodig zijn.
Kimath
12 jaar geleden
Dat is voor jou dan handig :)
Over het algemeen hebben de meeste mensen wel een beetje dons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had wel donshaartjes in m'n gezicht toen m'n gewicht nog lager was dan nu.(maar dat was eigenlijk een sympthoom-ziekteverschijnsel)
Maar het kan dus wel zo zijn dat sommige modellen ook geen beharing hebben, de meeste zijn ook zo dun en dan kan dat een gevolg zijn.
Hun snor/bovenlip en wenkbrauwen wel, de rest wordt weggewerkt.