Weet iemand een goede zonnebrand -creme of -olie, die goed intrekt?

We gebruiken nu Nivea faktor 30.... Trekt wel in, maar na een tijdje zweten (door bijv. fietsen) slaat het wit uit, en voelt het plakkerig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Vision.. is wel wat duur maar hoeft maar 1/2 keer per dag te worden ingesmeerd..
Verder heb ik goede ervaringenmet producten van Mylene en Yves Rocher..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vision is idd super. Dan heb je ook geen last van die plakkerige armen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat spul werkt echt geweldig

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik altijd de Biodermal factor 30. Vind deze erg prettig en geeft niet de klachten die jullie met de nivea hebben. Bovendien zit hier sinaasappelextract in waardoor je ook nog snel bijkleurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als Congoleo zou ik aanraden om Vision te proberen. Het is in tegenstelling tot een hoop andere zonnebrand producten minder vet van structuur. Hierdoor is het ook een zeer geschikt product om op je gezicht te gebruiken. Je gelaat wordt niet afgedekt met een dikke laag vettigheid. We weten allemaal dat dit niet puist bevorderlijk is. Vision trekt snel in je huid. Dit moet voorkomen dat je tegen het probleem aanloopt bij jouw huidige zonnebrand product.