Een middeltje om vans weer terug te kleuren. Zie beschrijving.

Hallo,
Ik draag rode vans, maar ze zijn in de loop der tijd wat verkleurd.
Door regenwater modder, schoonmaak middeltjes.
Ze zijn niet ernstig verkleurd een klein beetje maar, maar ik wil ze graag terug kleuren, is daar een middeltje voor? De stof is volgens mij katoen, het zijn rode vans , type: ERA. Danku

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou ze kunnen verven maar weet niet of de zool dan ook mee kleurt je hebt hier potjes voor bij de drogist kan zowel in de wasmachine als in de emmer succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@muts, nee de zool hoeft niet meet de veranderen. Hoeveel kost zoiets en kleuren de schoenen dan wel weer wat roder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja de kleur zal zeker roder worden en zeker als je het in een emmer doet
morgen is het mooi weer dus kunnen ze meteen goed drogen
denk dat het iets kost van 4 euro

Antwoorden (4)

Misschien iets als bleek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij kruidvat/trekpleister kun je textielverf in kleine ronde potjes kopen zijn er in veel kleuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die water proof? En hoeveel kost zo'n potje ongeveer?
Die potjes kosten 3/4 euro en ja ze zijn waterbestendig wat je kun je er ook spijkerbroek mee verf en in de wasmachine wassen. Verf moet vloeibaar worden deze moet je dan in kokend water paar minuten totdat het vloeibaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg toen ik de schoenen kocht (bij de Britian) een speciale vans-spray. Dat beschermt de schoenen tegen vuil en dat soort dingen. Kan er ook om vragen in een normale schoenenwinkel.