Als je een geurtje opdoet, kan/moet je daarnaast dan nog deo gebruiken?

Zoals de titel al zegt...

Vroeg het me gewoon af :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
14.5K
Kimath
12 jaar geleden
zolang het maar niet te veel is. In de trein komen wel eens mensen voorbij lopen met zo'n walm achter zich aan, vreselijk!
Liever een subtiel luchtje.

Het beste antwoord

een geurtje doe je meestal ergens anders op dan deo... Deo onder je armen en een lekker luchtje in je nek is geen ovverdaad als je het met mate doet... Maar niks moet. je kunt ook een luchtje gebruiken het zelfde opdoen als je onder je armen gebruikt... doe wat je prettig vindt. Jij bent degeen die het het meest ruikt en die er mee moet lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik zou het wel doen want parfum houd niet zweet bijvoorbeeld tegen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Maar wel met mate gebruiken (beide) Je kan ook een roller als deo gebruiken, dan komt het alleen onder de oksels terecht.
Verder kan je bij een populaire geur, ook een deo kopen, met dezelfde geur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou ik wel doen, want parfum is niet bedoeld om een zweetgeur tegen te gaan. Parfum is gewoon een "extra'tje" om lekker te ruiken. Ik zou dan wel een neutraal geurende deodorant gebruiken als je ook nog parfum wil gebruiken, anders wordt het misschien wat veel qua geuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het doen, maar net zoals kleren 'moeten' de twee geuren wel bij elkaar passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik zou het wel gebruiken omdat deo voor zweet is en een een luchtje voor lekker ruiken is. Ik zou alleen niet heel verschillende geuren gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 verschillende geuren samen gebruiken die allebei erg sterk ruiken raad ik je af.
er is bijvoorbeeld wel een geurloze deodorant. ( deoleen )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, absoluut. Onder je oksel spuit je geen parfum, en er is niets onerotischer dan iemand die lekker ruikt, maar dan ruikende okseltjes heeft.

Tip voor parfum /Eau de toilette, na twee/drie spuitjes (ligt aan de sterkte), even uitwrijven met je handen, dan ruiken je polsen ook lekker ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker wel! Een geurtje is, zoals de naam al zegt, om lekker te ruiken. Zweetvorming gaat het niet tegen, doordat je het normaal gesproken niet onder je oksels spuit. Alleen deo is bedoeld om zweetstank tegen te gaan, dus die blijft zelfs bij het lekkerste parfummetje onmisbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kunt doen, is een neutrale deodorant of antipersiprant gebruiken, dan krijg je geen rare combinatiegeur met een parfum of eau de toilette.
Of je moet op zoek naar een serie met een deo en een geurtje in dezelfde lijn (en vaak ook doucheschuim en zo).