Hoe krijg je een witte tanden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Om te voorkomen dat je tanden verkleuren kan je het best cafeïne, drankjes met suiker en koolstof laten staan. Vitamine D gaat tandbederf juist tegen, dus drink melk, eet boter, zalm en tonijn. Ook vitamine C ondersteunt het gebit. Eet dus genoeg groene groenten, kersen en druiven. aardbeien staan er om bekend dat ze geweldig zijn voor een killer smile, omdat er een zuur in zit dat je tanden wit houd.

Bronnen:
Cosmogirl

ik heb onlangs mijn tanden laten witten bij een White Teeth Centre, je vind ze overal, kijk maar even in de Gouden gids of zo.

Bronnen:
Ikzelf

Vreemd dat de twee meest voor de hand liggende tips er nog niet tussen staan: - niet roken (ik zag bijna direct het verschil) - goed je tanden poetsen (ik ben overgestapt op electrisch en dat werkt ook significant ;))

Door bij de zoekfunctie 'wittere tanden' in te toetsen, en dan alle tips die op deze vraag, die nu voor de 14e keer gesteld is, op te volgen.....

Witte tanden krijg je met bleken of met facings. De laatste bezorgt je echt zo'n Hollywoodglimlach. Beter kun je je tanden laten bleken en dit kan dan binnen een uur of een paar dagen, afhankelijk van de behandeling. Wil je snel resultaat dan kun je bij zo'n kliniek gaan kijken (kijk uit voor de misleidende berichten en positieve resenties op internet!) of anders kun je bij je tandarts een bleeklepel laten maken die je zelf 's nachts vult met bleekgel. Zo worden je tanden beetje bij beter witter.

Bronnen:
http://tanden-bleken.net

heel vaak poetsen op een dag.

Spoelen met mondwater kan ook helpen.

Je kan naar de tandarts gaan, die bleken maar daar moet je 18 jaar of ouder voor zijn. Je krijg ook gewoon witte tanden door niet veel suiker te eten (snoepen) en 3keer per dag poetsen (je hebt trouwens ook tandenpasta voor whitening)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100