Hoe kom je van pukkeltjes af (geen puisten, pukkeltjes!) zonder het te verbergen met make-up. Met huis-tuin en keuken middeltjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (4)

Ik zou clerasil kopen helpt erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed schoonhouden en juist geen make-up gebruiken. Inderdaad clearasil gebruiken.

Toegevoegd na 30 seconden:
clearasil moet clerasil zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijpt niemand de term "huis-tuin en keuken middeltjes"?!
ik denk dat je met die pukkeltjes van die mee eters bedoeld, die kunnen wel eens van die bultjes worden.
Stomen boven een bakje warm water, en daarna voorzichtig met tissues om je vingers proberen uit te knijpen.
Als het niet gelijk wil, stoppen, anders krijg je mogelijk wondjes.

Mocht je dit niet aandurven of het wil niet goed, dan kun je het beste naar een schoonheidsspecialiste gaan.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt! Ik weet niet goed of het mee-eeters zijn, ik heb het al heel lang. Gewoon zo'n klein pukkeltje, soms niet te zien maar wel te voelen.
Een huis-tuin-en-keukenmiddel tegen pukkeltjes is tandpasta, dit desinfecteert en helpt je er in to time vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, tandpasta schijnt toch ook tegen zuigzoenen te werken, en dan er idd de hele nacht erop laten zitten. Zit je 's ochtends dan niet helemaal onder? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Theeservies: je moet het ook niet als nachtcrème gebruiken, gewoon een klein beetje op een pukkeltje smeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendin had een keer pukkels op dr kin, ze smeerde er tandpasta op en vervolgens had ze nog een week lang last van glimmende kin! Niet echt een aanrader dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal bij iedereen anders werken, bij mij en vele anderen helpt het prima!