Waar kan je vitamine E olie kopen??

Ik gebruik een haarmasker voor droog en beschadigd haar en voeg daarbij de inhoud van een aantal vitamine E capsules toe maar het is best een lastig karwei om deze een voor een leeg te knijpen. Vandaar mijn vraag of ik deze dan ook per fles kan aanschaffen zodat ik niet elke keer met die capsules moet rommelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Dat kun je heel simpel oplossen door een fles zoete amandelolie bij de drogist te kopen. Amandelolie bevat veel vitamine E en het is heerlijk voor je haar.

Ik gebruik het altijd. Je haar wordt heel zacht en glanzend en bovendien voedt het je hoofdhuid.