hoe kan ik mijn haren leuk laten zitten?

ik heb iets haar tot iets over mijn schouders in laagjes geknipt en de kleur is bruin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Een haarband of bananenklem dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer voor de verandering eens een krultang,je kunt er erg mooie resultaten mee bereiken.Of steek het nonchalant op,kan heel leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draai een nonchalante knot met wat losse lokjes, of doe je haar in een paardenstaart hoog of laag staat altijd leuk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bekijk deze foto's maar eens:

http://www.proud2bme.nl/Beautyblog/Paardenstaarten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vlecht of knot of gwn los en dan beetje naar links of rechts! Met stijltang en krultang kan je ook leuke dingen doen! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak een paar dunne vlechtjes in je haar van je bovenste laag, door de rest van je haar doe je een klein beetje mousse en dan sla je je hoofd een paar keer op en neer, dan pak je je haar gewoon vast niet netjes beetje warrig ( wel zorgen dat je vlechtjes te zien zijn ) en dan kan je het opsteken of een staart of mooi knotje ( k heb donkerbruin haar en doe er meestal met mooi weer een grote neppe bloem in, kan je hele outfit iets extra's geven! succes!