Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn haren leuk laten zitten?

ik heb iets haar tot iets over mijn schouders in laagjes geknipt en de kleur is bruin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een haarband of bananenklem dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer voor de verandering eens een krultang,je kunt er erg mooie resultaten mee bereiken.Of steek het nonchalant op,kan heel leuk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draai een nonchalante knot met wat losse lokjes, of doe je haar in een paardenstaart hoog of laag staat altijd leuk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bekijk deze foto's maar eens:

http://www.proud2bme.nl/Beautyblog/Paardenstaarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vlecht of knot of gwn los en dan beetje naar links of rechts! Met stijltang en krultang kan je ook leuke dingen doen! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak een paar dunne vlechtjes in je haar van je bovenste laag, door de rest van je haar doe je een klein beetje mousse en dan sla je je hoofd een paar keer op en neer, dan pak je je haar gewoon vast niet netjes beetje warrig ( wel zorgen dat je vlechtjes te zien zijn ) en dan kan je het opsteken of een staart of mooi knotje ( k heb donkerbruin haar en doe er meestal met mooi weer een grote neppe bloem in, kan je hele outfit iets extra's geven! succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding