Wat is een goede anti-comedogene zonnebrandcrème?

Iemand een aanrader?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Cryofiel
12 jaar geleden
Moet je eerst even uitleggen wat comedogeen is.
Cryofiel
12 jaar geleden
Aha, gevonden - zie
http://www.wisegeek.com/what-is-noncomedogenic.htm .
Kimath
12 jaar geleden
tegen puistjes en mee-eters dus :)
dacht ik al, omdat comedonen een moeilijk woord voor mee-eter is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. :) Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, toch?

Het beste antwoord

Ik zou je de zonnebrandcremes van Schrammek willen aanraden. Wel pittig van prijs (33 euro) maar dit merk is gespecialiseerd in het regenereren van de huid. Zelf koop ik deze producten via mijn schoonheidsspecialist maar er zijn verschillende websites die ook dit Duitse merk aanbieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neoderma sunblock. Te koop bij schoonheidsspecialistes.

Het is best duur (33 euro) maar ik neem aan dat je het niet voor je hele huid hoeft te gebruiken.