Haar achter in 'knijpklipje' met van die tandjes. Welk haar?

Tja..
Welke haren moet ik in dat knijpklipje met tandjes toen om een mooi effect te krijgen?
Ik wil graag achter een soort van staartje met behulp van zo'n knipje op hoogte van de bovenkant van m'n oorschelp.

Toegevoegd na 12 minuten:
Voor de duidelijkheid: ik heb een kleiner knipje gekocht dan jullie denken want ik doe niet al m'n haar in dat ding met een paar lokjes eruit ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

je neemt het haar aan de zijkanten van je gezicht naar achter, en je zet het klemmetje er in.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon al je haar, als je een pony oid hebt kan je dat loslaten. je moet eerst gewoon een paardenstaart indoen en dan vastdoen met dat klipje (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al je haar op een paar plukjes na. Alleen koop dan wel een klipje waar al je haar in past en niet een te kleine want dan blijft het niet zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al je haar maar koop vooral geen te grote want dan valt het er zo uit