Hoe kan ik me het beste scheren?

Op mijn benen en oksels een vriendin van mij zei dat je je boven benen niet moet scheren is dat zo? hoe kan ik het beste scheren? met richting mee tegen in? met of zonder scheerschuim? elektrisch of niet? wanneer? onder douche vochtig of droog? En hebben jullie nog tips? En hoe is dat bij je vagina? Wie kan helpen? En wanneer moet je weer scheren? Sorry voor vele vragen wel bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik scheer me met gilette scheermesjes. Van die groen/blauwe waar vier van in plastic verpakking zitten en met douchegel onder de douche. Zowel oksels, benen en daar beneden met de haarrichting mee. Ik heb in jaren al geen irritaties en rode bultjes gehad op deze manier. Wat ik ook altijd even doe is na het scheren me wassen met doucheolie om een gladde en soepele huid te krijgen. Wat ook bevorderd voor het scheren.

Toegevoegd na 29 seconden:
als er haar op de bovenbenen zit gewoon mee scheren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo doe ik het al 20 jaar

Andere antwoorden (3)

Niet je bovenbenen, met de haren mee (niet tegen de haargroei in),ik doe altijd zonder scheerschuim met de hand, vochtig of droog weet ik niet wat het best is en ik zou voor de zomer wel je bikini lijn scheren (zodat er niets onder je broekje uitkomt, dat ziet vies uit)

Succes en hopelijk heb je iets aan deze antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er haar op je bovenbenen zit, waarom zou je het dan niet scheren? Wel doen dus. Staat zo slordig. Je scheert het beste tegen de haren in. Met de hand krijg je het het gladst. Met scheerschuim is lekker maar kan ook zonder onder de douche.
Zie hieronder nog wat scheertips! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet tegen de haren in... dan krijg je rode bultjes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen de haarrichting in zorgt voor extra irritatie. Het is wel sneller maar het beste resultaat duurt in dit geval het langst.
Ik scheer me altijd onder de douche
Met een krabbertje
Minimaal 3 x per week
Scheer dan alles borst haar schaamhaar en ook oksel haren
Doe het wel met douche gel
Doe het al meer als 20 jaar en het bevalt best
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een hand scheer apparaatje met 2 of 3 mesjes ( die na bepaalde tijd los kan klikken en vervangen )
Handvat met mesjes als setje bij iedere supermarkt te koop