Ik heb fijne krullen in mijn haar en pas als ik hem nat maakt zie je ze heel duidelijk, kan ik haarspray ervoor zetten als het haar nat is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

gewone hairspray is niet goed, dan krijg je allemaal dingetjes in je haar.
Van Andrelon heb je krullenmousse. ALs je die door je natte haar kneed blijven krijg je mooie krullen.
Als het dan droog is, kun je er wel lak in spuiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg er nooit dingetjes van in mijn haar..
Alleen wordt je haar wel erg hard ervan en zit het er niet meer soepel uit.

De producten van andrelon zijn zeker een aanrader!
http://www.andrelon.nl/haartypen.php

Toegevoegd na 38 seconden:
Ohja op de website nog wel even "perfecte krul" selecteren :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ohja en het klinkt raar, maar kam je haar vóór het wassen en niet daarna. Als je daarna je haar kamt kam je alle krullen eruit en krijg je een rare slag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad Mouse gebruiken aleen.. mijn haar word er vet van dus dat moet je eff kijken maar vedder mouse en daarna haarspray of meschien een beetje cel er in kneden daar word het soms ook mooi van Succes ;D