Via Vans.com kan ik geen Vans bestellen, want ze bezorgen niet naar NL. Bij Britain of andere winkels hebben ze de goede kleur niet.

Waar kan ik ze nog meer bestellen, behalve Britain of Zalando? Graag met gratis verzendkosten als dat kan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb toevallig gister besteld bij www.frontrunner.nl ..als jongere heb je hier 10% korting met je geldige CJP-Pas. ;) Na 25,00 heb je gratis verzending. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de goede kleur stond erbij, dankjewel!!

Andere antwoorden (2)

Kijk hier eens.
succes.
http://www.attraction.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op ebay vind je vaak exclusieve modellen