Hoeveel vitamine E capsules kan ik aan een haarmasker toevoegen??

Ik gebruik een Haarmasker van een kappersmerk voor droog en beschadigd haar maar omdat ik de laatste tijd zoveel mijn krultang en stijltang hebt gebruikt is mijn haar wat droger geworden. Maar hoeveel van die inhoud van de vitamine E capsules kun je het beste gebruiken, mijn haar komt net onder mijn schouderbladen uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Knijp de inhoud van één vitamine E capsule erdoor. Breng het aan op je haar en laat het 15 minuten zitten.