Klopt het dat?

klopt het dat mensen met een goeie uiterlijk net zo veel of meer geld verdienen dan/als slimmen mensen? Heb ergens toevallig zoeits gehoord en wou weten of dit klopt of kan kloppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De trieste waarheid is dat een mooi uiterlijk en oogverblindende glimlach meer invloed op onze salaris hebben dan ze zouden moeten hebben.
Een knap uiterlijk versterkt iemands gevoel voor eigenwaarde, en dat resulteert in een hoger salaris.
Slimme mensen zijn niet per se in het nadeel ten opzichte van mooie mensen.
Maar wie mooi én slim is, scoort het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou als je knapper bent, sneller worden aangenomen. Of ze meer verdienen, dat denk ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knappe mensen verdienen meer. Lullig, maar helaas wel waar. Ze zullen ook meer bevoordeeld worden dan niet knappe mensen. Knapheid en slimheid zijn echter onvergelijkbaar. Slimme mensen werken niet in bedrijven waar knappe mensen oneerlijk bevoordeeld worden (of ze zijn de baas) ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als ik kijk naar Doutze Kroes dan kan uiterlijk wel een aardig centje in je beursje brengen.

Of ze echt slim is weet ik niet. Als ze het niet was dan zal ze het onderhand wel zijn geworden denk ik in dat leven.

Maxima ziet er goed uit en is beslist slim

Tijdens de koninginnedag kon je die slimheid al weer zien.

Ze antwoorde met wablief tegen mensen in het publiek,.

Dat is een woord wat gebruikelijk is in Limburg. Zij gebruikt het woord om mensen voor haar in te nemen.

Daar in Wassenaar zal ze dat woord niet gebruiken.

Dus uiterlijk zal zeker meehelpen en goed uiterlijk en ook nog slim nog meer denk ik