Waar moet je op letten als je je onderbenen definitief wil laten ontharen, oksels en bikinilijn? Wat is uw ervaring met ontharen door laseren?

Euroclinics = oké?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar een vriendin van mij is erg te spreken over de definitieve ontharing van paramedische kliniek Gooi en Vechtstreek. Zij vragen een fractie van de prijs van andere klinieken. Zie de link. Op hun site vertellen ze ook een beetje waar je op moet letten, maar dat is natuurlijk niet echt objectieve informatie. Goed dat je eerst informatie inwint, voordat je straks met brandwonden op rare plekken loopt! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn kinhaartjes 7 x laten laseren bij de schoonheidsspecialiste, en ik kan je zeggen: ze waren niet onder de indruk. Alleen mijn bankrekening is aanzienlijk minder geworden, de kinhaartjes niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat definitief ontharen niet bestaat. Je haren komen altijd weer terug alleen hoe lang dat duurt is per persoon verschillend. Het word allemaal maar mooi verteld maar uiteindelijk is definitief niet definitief ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bij Beauty-Spot in Breda geweest en ben zeer tevreden, er zijn bijna geen haartjes meer over op zowel mijn oksels en benen. Mijn bikinilijn is de volgende stap.