All Stars schoenen, wat een waar?

Mijn zoontje wil graag nieuwe all stars schoenen voor deze zomer kopen. Zijn deze all stars een beetje degelijk en ergonomisch verantwoord ? En waar kan ik deze allstars online bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Het beste antwoord

All Stars schoenen zijn schoenen van het merk Converse. Het is een populaire schoen onder de jongeren en vandaar wil uw zoon ze waarschijnlijk ook. Het zijn prima schoenen voor jongeren en qua ergonomie hoeft u zich geen zorgen te maken.

Er zijn ontzettend veel webshops waarop je All Stars kunt bestellen, dus misschien is het makkelijker om even een kijkje te nemen op een site als http://www.allstarsconverse.nl, deze zet namelijk alle webshops op een rijtje. En ook staan er vaak een overzicht van aanbiedingen op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik heb even op www.allstarsconverse.nl gekeken en heb een heel aantal shops gevonden waar ik een keuze uit ga maken voor mijn zoontje! Hij zal er vast blij me zijn. Iedereen nogmaals bedankt! Mvg, Herman

Andere antwoorden (7)

zalandoo vaaf 39,95 te koop.

Toegevoegd na 3 minuten:
met 1 o
www.zalando.nl
www.omoda.nl
www.allstars.nl
www.scapino.nl
www.dolcis.nl
enz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet er wel van houden want je hebt haast geen veering of je moet one stars nemen. bij de americain today kun je erg leuke kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor ze zijn zeker degelijk!!
Ik zie heel veel kinderen op die schoenen lopen!!
Ze zijn plat, dus geen rare zooltjes en dergelijke, ik vind dat je er goed aan doet die te kopen voor je zoontje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn op zich wel goede schoenen, als kind doe je immers nooit zo lang met schoenen omdat de voeten nog groeien. Ik heb zelf ook erg veel AllStars gehad omdat ik ze er gewoon leuk uit vind zien. Bij mij gingen ze ook niet meer dan een paar maanden mee. Ik deed er geen rare dingen mee maar na een tijdje gingen de zolen loslaten en soms kreeg je er zelfs gaten in.

Je moet wel weten dat je vooral veel betaald voor het merk. Nep-allstars heb je al voor €5,- a €10,- en die zijn kwalitatief niet heel veel slechter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dingen zijn helemaal niet ergonomisch/ anatomisch.

Skateschoenen zijn dat wel!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk raad ik je geen all stars aan het is niet erg goed voor je voeten en je kan ze in footlocker kopen €39,95 maar ik zou zeggen 2x per week aan doen niet teveel is echt niet goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draag all stars sinds ik 12 was. Ik raad iedereen All Stars aan! zeker en vast.