Bestaan er ook leuke heuptasjes?

Ik moet sommige dingen namelijk altijd bij me dragen (bijv. medicijnen enzo). Nu dacht ik dat een heuptasje daar wel handig voor is, maar ik zie in winkels alleen van die lelijke grove dingen waar ik echt niet mee ga lopen.
Dus: zijn er ook leuke (hippe/ gekleurde/ niet zo grove / ...) heuptasjes.

Of weet iemand misschien waar ik een patroon kan vinden hiervoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Je hebt geluk: volgens meerdere bronnen is het heuptasje weer helemaal hot dit najaar. Kijk eens op onderstaande link voor inspiratie! Dat zijn beslist niet de lelijke nylon dingen waar je de meeste touristen mee ziet lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh dat is wel heel toevallig! Ohjee, misschien ben ik onbewust wel heel mode bewust!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij worden riemen met een klein heuptasje het komend seizoen helemaal hot! Ik heb ze vanmiddag nog gezien bij de vero moda, in allerlei leuke kleurtjes. Ik weet alleen niet of het groot genoeg is. Moet er veel in?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze in Spanje ontdekt, toen ik daar in 1988 een jaar gewerkt heb, en eigenlijk zijn ze nooit meer uit mijn garderobe verdwenen. Jammer genoeg inderdaad zijn de goeie leren exemplaren zwaar versleten, en is het bijna allemaal canvas wat de klok slaat. Niet echt geweldig.
Sinds enkele jaren haak ik ze dan ook gewoon zelf, van kadolint. Supersimpel, supersterk en...ook in mijn taillemaat ;-)

Echt een concreet patroon heb ik niet, wel algemene instructies. De tas zelf is gewoon een lange rechte lap met twee zijstukjes, de heupband een lange strook met een kliksluiting. Twee drukknoopjes er in en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schattig