Waar kan je p internet schoenen kopen die je zelf kan samenstellen?

Ik hoorde van een site waar je zelf je schoenen kan samenstellen. Kleur, materiaal, type etc. Na een paar weken krijg je de gewenste schonen thuis gestuurd.
Ik kan de site alleen niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ik weet wel dat Nike een special sectie heeft waar je online je eigen Nike schoen kunt creeren. Dit heet Nike ID.
Binnenkort gaat er overigens ook een zogenaamde Laarzen winkel online open die dames laarzen verkoopt die weliswaar niet zelf helemaal zijn samen te stellen, maar wel special voor ieder zijn eigen kuit omvang worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kon bij nike maar ze worden niet meer gelevert in nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan bij Nike en Adidas.
Nike: http://store.nike.com/nl/en_gb/#l=shop,pwp,c-300/hf-1014014+791+4294941603/t-NIKEiD Footwear/ipp-48/pn-1
Adidas: http://shop.adidas.nl/miadidas/Main.action?cm_sp=homepage-_-3_1-_-miadidas&
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Zazzle kan dat.
Je kan kiezen uit een aantal modellen en maten. De schoen is in eerste instantie een soort blank canvas, waarop jij met afbeeldingen en/of teksten een eigen opdruk kan verzinnen. Zij produceren het dan voor je en sturen het op.
Erg leuk.