Ik krijg altijd heel snel een zweetkont, wat kan ik hier aan doen?

Ook al heb ik het niet warm nog heb ik altijd heel snel een zweetkont op school dit zien de andere als ik opsta en een vlek op de stoel zit. Ook gaat dat stinken op het eind van de dag. Ik schaam me zo erg!
Hebben jullie pleasee tips!?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is ontzettend vervelend! Je bent er steeds mee bezig: als er maar niks te zien is op die stoel.. Wat een stress! Zwitsal babypoeder tussen je billen doen. Dat neemt vocht op. En katoenen ondergoed. En desnoods inlegkruisje XL. Dan moet het goed gaan. En 's ochtends en 's avonds lekker fris met een washandje met luw water afnemen.

Spuit je kont in met deo

Regelmatig douche talkpoeder gebruiken o_o

Zinkzalf smeren of talkpoeder... Verder letten op ondergoed, dus geen zweetstof zoals zijde of syntetisch maar wel katoen.

dat heb ik ook een tijdje gehad. ik zou gewoon kijken naar een ander soort onderbroek. ik heb nu van 2-bizzy, (bristol) die zweten niet zo. probeer maar eens wat uit! (ps. ik had eerst van de action, af-rader dus) Succes!

Let niet alleen op je ondergoed, maar ook op de kleren die je daarover heen draagt. Vermijd synthetische stoffen! Ga dus vooral voor katoen, zijde, linnen, wol of andere natuurlijke stoffen!

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100