Ik krijg altijd heel snel een zweetkont, wat kan ik hier aan doen?

Ook al heb ik het niet warm nog heb ik altijd heel snel een zweetkont op school dit zien de andere als ik opsta en een vlek op de stoel zit. Ook gaat dat stinken op het eind van de dag. Ik schaam me zo erg!
Hebben jullie pleasee tips!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Dat is ontzettend vervelend! Je bent er steeds mee bezig: als er maar niks te zien is op die stoel.. Wat een stress!

Zwitsal babypoeder tussen je billen doen. Dat neemt vocht op. En katoenen ondergoed. En desnoods inlegkruisje XL. Dan moet het goed gaan.
En 's ochtends en 's avonds lekker fris met een washandje met luw water afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Spuit je kont in met deo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat prikt in mijn blote kont XDXDX
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit helpt anders wel hoor :P
Regelmatig douche talkpoeder gebruiken o_o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zinkzalf smeren of talkpoeder... Verder letten op ondergoed, dus geen zweetstof zoals zijde of syntetisch maar wel katoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik ook een tijdje gehad. ik zou gewoon kijken naar een ander soort onderbroek.
ik heb nu van 2-bizzy, (bristol) die zweten niet zo. probeer maar eens wat uit!
(ps. ik had eerst van de action, af-rader dus)
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aanrader: als je strings aan hebt, op de stof van je broek letten.
en dan altijd babypoeder gebruiken.
ik ken die pieces(only) niet, maar kijk eens wat voor stof het is. miss is het wel 0% katoen!
xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
katoen is juist beter!
ander namaak spul zweet sneller
xx
Let niet alleen op je ondergoed, maar ook op de kleren die je daarover heen draagt. Vermijd synthetische stoffen! Ga dus vooral voor katoen, zijde, linnen, wol of andere natuurlijke stoffen!