ik wil mijn bovenste oogleden laten doen met permanent make-up,voor- en nadelen,doet het pijn ?

Toegevoegd na 5 dagen:
de beslissing is genomen,het wordt een subtiel lijntje wat toch natuurlijk uitziet bij mijn donkere ogen en donker haar,en alleen bovenste ooglid wordt gedaan,in een bruingrijze met beetje zwart tint.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Mijn zus heeft dat laten doen maar dan een oogpotlood lijntje.
Ik weet niet wat jij wilt laten doen, maar het was wel gevoelig zei ze.
En ze moest wel 2 of 3 keer terug komen om het helemaal af te maken want je kan het niet in 1 keer laten doen.
Ik weet wel dat ze een paar dagen met gevoelig en een beetje opgezetten oogleden liep.
Maar om eerlijk te wezen het resultaat is super mooi.
En ze zei ook dat het wel na een tijdje vervaagt dat je eens in het jaar of wat dan ook weet moet laten bij werken.

Het nadeel is dat je wel eens in de zoveel tijd moet terug komen om het te laten bij werken.

En het voordeel is dat je altijd make up op hebt en als je om een of ander reden moet huilen of bv je gaat zwemmen en in een plensbui loopt het niet door loopt.

IK zou het ook wel willen laten doen, maar ik druf het niet omdat ik het best eng vind omdat het bij je ogen is.
Ik denk stel dat ze bv uitschiet zit ze met dat ding in je oog, en dan weet ik niet wat de gevolgen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel heel mooi mijn zus heeft een zwart lijntje alleen ik durf het niet.
Als je moeite hebt met zelf een lijntje te zetten dan zou ik als ik jou was wel laten doen.
En vijf jaar is nog zo ver weg. Suc6 met het zetten :-)

Andere antwoorden (5)

Geen idee of het pijn doet. Maar vind je dat wel zo verstandig? Wat als je er over een tijdje anders over denkt? En/of het modebeeld veranderd?
Ik snap je wel hoor, ik heb rood haar en lichte oogharen en wenkbrauwen. maar ik doe dat toch liever niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn tante heeft het gedaan, ze zei dat het wel pijnlijk was en had moeite om goed te kijken de eerste paar dagen. Ze kon haar oogen niet helemaal openen omdat het anders pijn deed.
Maar nu heeft ze geen problemen meer, maar ze zei dat je er zeker over moest zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb pijn gehad. Moest idd 3 x terug ivm jonge huidcellen. Nu ieder jaar bijwerken, maar super blij! Doe het neutraal, je kunt het altijd zelf wat opvallender maken! Ik heb boven en onder gedaan, vind ik zelf sprekender! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zusje heeft het 5 jaar geleden laten doen : wenkbrauwen en een heel dun lijntje onder en boven haar ogen.
Het is echt supermooi, al moet ze nu haar wenkbrauwen bij laten werken, want er zijn stukjes 'weg', en dat staat een beetje raar.

Ik herinner me, dat ze vertelde, dat ze net erna een soort van 'korstjes' in haar wimpers voelde, maar het was heel snel over. En ze heeft er dus al jaren plezier van.

Dus gewoon even kiezen op elkaar, weekje beetje '' afzien', maar met dit heerlijke lenteweer kan een zonnebril natuurlijk prima, als je de deur uitwilt, en je vindt jezelf nog niet fraai.

Suc7!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja wie mooi wil zijn moet pijn lijden!! Het is een gevoelige plek dus zal het wat pijnlijk zijn....vraag inlichtingen omtrent permanente make-up bij een desbetreffende schoonheidssalon. Een voordeel is dat je lekker onder de douche kan met make-up. (ook zomers lijkt het me geweldig)

Alvast een voorproefje op deze site http://www.beautytouchstudio.be/voor_na.htm