Hoe laat je je haar sneller groeien?

Ze hebben m'n haar er afgeknipt.. 25 cm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze hebben je haar eraf geknipt..? zonder toestemming? terwijl je sliep?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee op school, doe de kappersopleiding. Ze schoot uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25 cm uitgeschoten.. :-s Sterkte! je moet geduld hebben, maar een kort koppie kan ook leuk zijn!

Antwoorden (5)

Hier een link met heel veel ideeën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaker laten knippen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om uw haar sneller te doen groeien, is het aangeraden een vitamine B-complex te nemen. Dit vindt u in de meeste haargroeipreparaten. U kunt echter ook opteren voor biergisttabletten of chlorella (beiden rijk aan vitamine B).

Vitamine B bevindt zich ook in de volgende voedingsmiddelen:

■Volkoren granen
■Graankiemen
■Varkensvlees
■Lever en niertjes
■Melk
■Eieren
■Aardappelen
■Peulvruchten
■Paddestoelen
■Avocado’s
■Noten en gedroogde vruchten
■Bananen

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaker wasswn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het masseren van de hoofdhuid helpt (alleen bij mij was het een beetje aan de late kant) ;)