Heels zijn gewoon hakken en pumps zijn een type schoen. High heels kunnen bijvoorbeeld ook open sandalen zijn met een hoge hak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het verschil zit hem in de hoogte van de hak. (high) heels zijn naaldhakken. Pumps zijn lager.

Toegevoegd na 1 minuut:
Pumps hebben ook vaak een bredere hak die ook wel hoog kan zijn, maar niet zo hoog en dun als naaldhakken

Toegevoegd na 6 minuten:
Heels is overigens vertaald in het Nederlands; 'hielen'.
De achterkanten van je voeten. Daar waar je hak onder zit.
amc
13 jaar geleden
pumps zijn van die open wreef schoenen zegmaar en (high) heels kunnen ook hoge, lage of andere schoenen zijn met een hoge hak