waar koop ik een zwarte labjas?

ik MOET er één hebben, bereid tot 200 euro ervoor neer te leggen

kan ze echt nergens vinden
wie weet waar ik er één kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een witte verven is geen succes hoor. Je blijft de witte naden zien.

Het beste antwoord

Koop een witte labjas & een kleding verf setje

Toegevoegd na 1 minuut:
(Verwacht niet dat ze zomaar te koop zijn; Labjassen zijn wit omdat je ze dan zeer heet kan wassen & je goed ziet als je gemorst hebt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

een witte kopen en dan zwart verven, bestaan er dan zwarte labjassen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij HAVEP in Goirle of bij een ander bedrijf dat werkkleding verkoopt. Is het niet gewoon een werkjas?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn geen zwarte labjassen. Een labjas is altijd wit, om voornoemde redenen. Indien deze jas blauw is (stofjas) of zwart (werkjas) is het al geen labjas meer, maar een normale werkjas. Volgens mij overal te koop. Succes