Heb een een jurkje gekregen,maar kan ik nu toch in de winter niet aantrekken?

Zie foto.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kan ik niet iets anders eronder trekken, een t-shirt of zo?

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat zou je eronder kunnnen doen? Van boven dan, dat je armen lekker warm zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (10)

Lijkt me een beetje koud ja. Er zal iets (warms) onder moeten.

Toegevoegd na 20 seconden:
En anders wachten tot de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kun je het wel aantrekken. Het zal wel fris zijn, maar het kan wel :)

Even serieus: dikke panty eronder en lekker wollen vest erover en het zou best kunnen, maar persoonlijk zou ik wachten tot het buiten weer wat lekkerder is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een gala zou t toch kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien een bolero erover.

Toegevoegd na 5 minuten:
een strak wit coltruitje? krijg je het volgende idee ......oeps plaatje kwijt, ik ga hem ff zoeken voor je, kom zo terug met een plaatje(hoop ik)

Toegevoegd na 6 minuten:
heb hem gevonden,dan krijg je dus dit idee.
leuk?

Toegevoegd na 14 minuten:
of een body dan?
weet je zeker dat ie strak zit en niet gaat blubberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe ze heetten; maar je hebt van die lange mouwen die alleen op de rug met elkaar verbonden zijn. Dat is even chic maar toch een stuk warmer^^
Voor hetzelfde effect kun je bij winkels zoals de Lemon of de London mooie, korte gebreide vesten krijgen. Dan zit je al eerder in de gekleurde hoek, met motieven en afbeeldingen.

Enne een legging natuurlijk of een muts/grote sjaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is de bolero voor uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwarte pantalon in een recht model, zou misschien kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg je dan warme armen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee warme benen. Je kan toch niet met blote benen in de winter rondlopen.
Kort spijkerjasje
wikkelvestje
getailleerd vest
leren jasje
gewoon bolerootje
mouw bolerootje
stola
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er iets makkelijk is, dan is dat wel zo'n zwart jurkje.

Iets er onder: simpele strakke body.
Iets er over: zie de ideeen.
De onderkant pas je jaar op aan.
En dat kan van sjiek tot stoer hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuk colbert jasje, je ziet ze overal nu want die zijn in de mode. Ook een wollen bolero is lekker warm daar op.