Hoe bereik ik deze make up look? (:

Hallo!
Ik heb binnenkort een schoolgala en ik wil heel graag weten hoe ik deze make up look kan krijgen:
http://tinypic.com/r/x6iis7/7
Ik ben nogal verlegen, en dit zou mijn zelfvertrouwen ten goede zijn! (:
Welke lipstick, lipgloss, blush, bronzer, highlighter, oogpotlood, eyeliner, oogschaduw etc. heb ik nodig?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een serieus antwoord.
Alvast heel erg bedankt, Anna. (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

je zou naar sunbob kunnen gaan, of zo een lotion kunnen gebruiken dat je huid bruiner lijkt :) mooie zoenrode lippenstift, het liefst met een arbeiensmaakje, naar een kapper gaan, en vraag je of pem je haar wil laten glanzen!
Beetje rouge kan je misschien ook gebruiken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op deze link;

http://www.beautyinnederland.nl/page/125_137/Mini_Cursus

Een handige mini cursus hoe je je ogen op kunt maken en de diverse effecten ervan!
Je hebt in elk geval een wenkbrauwpotlood nodig dat bij je haarkleur past. Als je blond bent moet je bijv.bruin nemen en geen zwart. Je hebt een kohl potlood nodig om je ogen langs je wimpers te omranden. Niet alleen strepen maar ook vervagen met een borsteltje of zachtjes met een applicator. ( dit is een opbrengsponsje op een stokje waarmee je ook meestal oogschaduw aanbrengt).
Dan 2 eyeshadows, 1 donkere en een lichte.( highlighter)
Neem een mooie kleur blush die bij je huid past. De ene is mooi met roze tinten, de andere met koraal of bruine.
Stap de drogist binnen en vraag advies over de kleuren Zij zien daar welke tinten bij jou passen. Het kan best zo zijn dat de image die je hebt gekozen helemaal niet bij je past omdat je te licht van huid bent of bruin er onnatuurlijk uitziet bij jou. Het moet namelijk wel natuurlijk blijven.
Makeup moet je natuurlikheid accentueren en niet afbreken of veranderen in iets waarvan je ziet dat het allemaal 'kunst' is. Ik hoop dat je een onvergetelijk schoolgala zult hebben en succes!
amc
13 jaar geleden
Ik zou een zelfbruiner specifiek voor het gezicht gebruiken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke hier je stappenplan:

1. eerst huis foundation op je huid.
2. concealer onder je ogen.
3. bronzer aanbrengen (op je gelaatstreken)
4. weer een beetje concealer (dit vervaagt soms na het aanbrengen van bronzer)
5. een licht bruin tintje oogschaduw, alles op je ooglid.
6. iets donkerdar tintje oogschaduw (ook bruin) net boven je ooglid.
7. 5 en 6 een beetj met elkaar vervagen (dit kan gewoon met je vinger)
8. bij je wenkbrauw een heeeee licht tintje (net iets donkerder dan je huiskleur) aanbrengen.
9. met zwarte OOGSCHADUW een klein lijntje boven je oog aanbrengen (oogschaduw zorgt voor een iets meer natural look)
10. oogpotlood onder je oog.
11. wimperkruller.
12. mascara.
13. blush.
14. lipgloss.

en klaar!

al deze producten hoeven niet duur te zijn. er is nu trouwens een actie in DA aan de gang. alle l'oreal paris producten die je in de gele zak stopt hebben 40% korting. en dit merk is prima!

oogschaduw kan van eccence (3 euro)
oogpotlood ook (2 euro)
wimperkruller van kruidvat (4 euro)

(de prijzen weet ik niet zeker)
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op YouTube eens de filmpjes van Michelle Phan. Zij geeft heel duidelijke uitleg en laat de producten zien en hoe je die aanbrengt. Ze heeft voor heel veel verschillende looks instructie-filmpjes gemaakt.
Ze is heel populair in Amerika, omdat ze het zo goed, duidelijk en professioneel voordoet.
Succes!