wat zijn echt warme wanten bij 10 graden vorst en windkracht 7 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik doe, aangezien ik 's ochtends bevries voor school. is 2 of zelfs meer handschoenen,
maar de knakworst oranje, zijn heel warm, doe daar nog een paar omheen en voila :D

Het beste antwoord

Bij een goede Outdoorsports winkel b.v. Beversport kun je handschoenen met goretex kopen. Deze laten geen wind en vocht door en zijn ontzettend warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

wanten weet ik niet, maar in de bijenkorf eigen collectie hebben ze ZULKE WARME HANDSCHOENEN!!!! echt niet normaal warm,en ook nog mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Motorwanten! Winddicht, heerlijk warm gevoerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook handschoenen die verwarmd worden. Het zijn meestal handschoenen voor op de motor (12V)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dunne leren en dan thinsulate's er over heen ook ideaal als je je auto in moet....

Laagjes laagjes laagjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit bunt de echte Grolsch Wanten!

Toegevoegd na 1 minuut:
En die bunt mien toch warrum!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen voor het dialect al een + prachtig !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ze zijn leuk!+
Wanten in lagen. Op je huid een laag die geen vocht vasthoudt. Daarop een isolerende laag die warme lucht vasthoudt maar vocht naar buiten afvoert. Buiten een laag die goeddeels wind en water tegenhoudt maar tevens condens naar buiten doorlaat.

Dat is een moeilijk samenspel van factoren maar ik denk dat handschoenen of wanten met een buitenlaag van Gore Tex of iets dergelijks de betere zijn bij forse kou. De betere handschoenen zijn meestal gecodeerd voor een bepaalde minimum temperatuur.