Waar kan ik coltruitjes kopen waarvan de col niet gaat 'lubberen'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (3)

ik heb een antwoord op je vraag ,maar ten gevolge van je vraag weet ik niet zeker of je er iets aan hebt

ik zal het toelichten: je weet pas na een tijdje of een col niet gaat lubberen.

Ik draag toevallig vandaag een dun coltruitje (nog goedkoop ook) van de H&M, minstens 3 jaar geleden daar gekocht, veel gedragen en zit nog perfect dus......

Dat is dus je antwoord maar heb je er ook iets aan.....
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan dat in ieder geval ook bevestigen. Ik heb ook een dun coltruitje van de H&M en een iets dikkere. Beiden zijn na 2 jaar nog perfect.
Je moet een kartonnetje onder je col doen. Dan blijft deze mooi omhoog staan en gaat hij niet lubberen

kusjes ferry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb me col truitjes van de markt en heb die al langer
maar de katoenen blijven mooier en sluiten mooi inde hals aan
en ze kosten hier tussen de 3 en 5 euro