Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik mijn haar alsmaar niet recht krijg?

Het is zeker niet te lang want het is nog maar een week geleden geknipt. Ik heb wel 'per ongeluk' hair brushing gebruikt om het rechtop te krijgen gedurende vier dagen. Dit is blijkbaar om krullen uit je haar te krijgen maar dat heb ik te laat ontdekt. Nu gebruik ik 'hair styling' van het merk Kruidvat maar zelfs dat helpt niet! :s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
536

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien komt het door het weer, want het lukt mij ook niet zo goed om me haar te stylen met dit weer. Maar met gewoon een beetje wax erin lukt het meestal nog wel.
En gewoon een goede shampoo gebruiken om die troep uit je haar te wassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt eens proberen om je haar te wassen met afwasmiddel van het merk dreft.Dit ontvet je haar en verwijderd alle troep die je in je haar hebt gesmeerd.Daarna kun je weer alles met je haar doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dat ook gewoon lukken met shampoo voor vettig haar? Ik dacht dat die 'troep' er vanzelf uitgaat als je je haar kamt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mijn kapster niet
in dreft zit een vetoplosser en dat schijnt goed te werken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding