welke anti-roos shampoo is nu goed voor mannen?

Ik ben opzoek naar een anti-roos shampoo voor mannen, maar niet van "head and shoulders", hij zegt dat ie daar vet haar van krijgt.
Maar welke dan wel?
Iemand ervaring met een goed merk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

nivea for men anti roos shampoo :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

schwarzkopf anti-roos for man
anders head-and shoulders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kapster zegt a.u.b. geen anti roos shampoo gebruiken, daar wordt je haar vet van en het bevorderd de kaalheid bij mannen.
Ook mijn man zijn vorige kapper was er fel op tegen.
Gebruik gewoon elke dag shampoo en probeer te zorgen voor minder stress want dat bevorderd roosvorming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, swartzkopf werkt heel goed, maar loreal paris is ook niet slecht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sellsun is het enige wat bij mij hielp
Alleen verkrijgbaar bij de etos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een paar weken Ketoconazol shampoo kunnen gebruiken als je alles al geprobeerd hebt. Op recept verkrijgbaar via je huisarts als die eveneens op het spoor van schimmels als veroorzaker van jouw hoofdroos zit.