Waarom geeft mijn Casio 9850GC Plus math error wanneer ik mijn grafiek probeer te tekenen?

Ik heb een Casio 9850GC PLUS. Wanneer ik twee formules heb ingevuld en de grafiek probeer te tekenen door op 'draw' te klikken, geeft hij math error. Volgens mij kloppen mijn formules wel (ik heb het al met verschillende geprobeerd.) Hij deed het een tijdje terug nog wel.

Wie kan mij helpen? :)
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wiskunde

Het beste antwoord

Dit had ik ook een keer wat ik toen gedaan had was mijn hele rekenmachine resetten. Daarna (wel naar twee keer) deed die het wel weer. Misschien helpt dat ook bij jou.