Wat zijn goede manieren om snel mogelijk 'statistiek' onder de knie te krijgen?

Het liefst binnen twee weken..

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb een beetje voorkennis, het gaat om een herkansing.. Maar de college's zijn inmiddels al weer aantal maandjes geleden...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wiskunde

Antwoorden (4)

keihard gaan blokken de komende 2 weken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar college gaan om je her te kunnen halen...

Duurt wel wat langer dan 2 weken ben ik bang. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst de basistheorie : Gauscurves , medianen ,sigma enz en dan oefeningen tegen de sterren op. Ik vrees dat twee weken echt wat krap is tenzij je fulltime gecoacht wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeoe statistiek was voor mij een van de moeilijkste vakken. Heeft met 2 her tentamens gekost. Maar uiteindelijk heb ik het wel begrepen en ben ik geslaagd met een 8, en zijn mijn vervolg statistiek vakken redelijk goed gegaan. Voor mij was statistiek "mind bending" maar als je hersenen eenmaal in de krul zitten is het goed te doen. Hard werken, stof bijhouden. Statistisch gezien is 2 weken niet genoeg voor een goed begrip van Statistiek.