Waar kan ik goeie oefentoetsen voor wiskunde getal en ruimte havo 3 hoofdstuk 3, 4, en 6 vinden?

Als je een site weet kan je er dan ook voor zorgen dat er ook uitwerkingen van die oefentoetsen erbij staan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wiskunde
6.5K

Antwoorden (2)

Bij die boeken zit vaak digitaal lesmateriaal. En bij dit materiaal zijn meestal antwoorden en uitleg aanwezig. Als je het boek voor het eerst krijgt, zitten daar vaak inloggegevens bij maar soms wordt het via je school geregeld. Als het goed is weet je leraar hoe je bij dit materiaal kan komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, ik werk zelf heel veel met de site www.woordjesleren.nl
Daar staan talen op maar ook dingen zoals Wiskunde, Aardrijkskunde of die vakken.
Ik weet niet of er bij is wat je zoekt. In ieder geval succes!
Bye xx