Ik heb een ti-30xs texas instrument en heb de random knop nodig met wiskunde. Waar kan ik die vinden?

Ik heb in mijn wiskunde boek staan dat the random key on your calculator a random number produces which stimulate an experiment.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me sterk dat je zonder enige input een random knop hebt die een getal zal kiezen tussen - oneindig en + oneindig. Dus waarschijnlijk moet je nog een keertje goed lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit naast de any-key.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie hem niet. http://i-store.walmart.ca/images/WMTCNPE/802/682/802682_Enlarged_1.jpeg

Het beste antwoord

Dat staat in het "Probability" menu onder het submenu "Random", en is daar de eerste optie. Je kan daar komen door:

[PRB], [→], [1]

Dat is allemaal terug te vinden in de handleiding ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
[PRB] is op de tweede rij het tweede knopje van boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt!

Andere antwoorden (1)

Bij mij in het math menu onder PRB
Maar ik heb een net iets anders model